Berneński pies pasterski - Baca

wtorek, 15 maja 2012

"Berneński Świat"

Witajcie! Tak wiem...już pewnie zapomnieliście że w ogóle tutaj jesteśmy :P
Przepraszam za tak długą nieobecność.
Dla wszystkich obserwatorów bloga - blog nadal będzie istniał,tyle że pod adresem www.bernenskiswiat.blogspot.com .
Będzie się nieco różnił od tego bloga,ponieważ prowadzę go z moją koleżanką,która także posiada Berneńczyka.Oprócz postów "z życia wziętych" będą tam także zamieszczane posty z poradami itp.
Zapraszam serdecznie do czytania i komentowania :)


6 komentarzy:

  1. Mam nadzięję, że Bacusia tam nie zabraknie?
    Ja będę odwiedzać :) Zapraszam do mnie i śliczne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;)
      Będzie tam dużo o Bacy oraz zdjęcia :)

      Usuń
  2. Wpadniemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super piesek, :)
    Zapraszam do mnie:
    http://emil-knl-dolar-prk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fota jak zawsze genialna ;)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok już się przeżucam a twojego nowego bloga dodaje do ulubionych :]
    Fajnie że twoja koleżanka też będzie prowadzić .Będzie ciekawie...i na dodatek te informacje o berneńczykach...Cudo :]
    Mój blog powrócił !
    Udało mi sie go uratować.
    Zapraszam na notke :].
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że komentujesz post,ale wyrażaj się w sposób przyzwoity.Każdy komentarz jest dla mnie ważny i każdy szanuję.